Orionin vuosikertomus 2011

Hyvä lukija,

ruudullasi on nyt Orionin verkkovuosikertomus vuodelta 2011. Vuosikertomus julkaistaan ainoastaan sähköisessä muodossa, ja se sisältää kaikki tärkeimmät tiedot Orionin vuodesta 2011. Tilinpäätöksen lisäksi voit lukea, miten vuosi sujui Orionin liiketoiminnan eri osa-alueilla. Voit myös jakaa haluamasi sivuja, tallentaa niitä aineistopankkiin ja tehdä helposti itsellesi räätälöidyn pdf-tiedoston.

Näin käytät vuosikertomussivustoa

Selailu

• Pääset vuosikertomuksen eri osioihin sijaintisi osoittavasta murupolusta tai päänavigaatiopalkin alta.

Työkalut

• Oikeasta ylälaidasta voit vaihtaa kirjasinkokoa ja kielen.
  • Oikean yläkulman Lisää omiin sivuihin -kuvaketta klikkaamalla voit tallentaa sivun Omat sivut -osioon.
  • Tallennetut sivut -kuvakkeesta pääset Omat sivut -osioon, jossa voit koota tarpeisiisi sopivan PDF-tiedoston.
  • Omat sivut -osiossa voit ladata keräämiesi sivujen lisäksi valmiita kokonaisuuksia PDF- ja Excel-tiedostoina, esimerkiksi vuosikertomuksen ja tilinpäätöksen kokonaisuudessaan.

Tekniset vaatimukset ja selainsuositukset

Sivusto soveltuu seuraaville selaimille ja niiden uudemmille versioille: Internet Explorer 7, Mozilla Firefox 3, Google Chrome 8, Safari 5 ja Opera 11.

Sivusto hyödyntää Adobe Flash -teknologiaa, mutta verkkovuosikertomusta voi käyttää myös ilman sitä.

Vuosikertomuksen näyttöresoluution minimivaatimus on 1024x768.

Otamme mielellämme vastaan palautetta vuosikertomuksesta. Voit lähettää kommentteja ja kysymyksiä Orionille palautelomakkeella.

Konsepti- ja visuaalinen suunnittelu: Miltton Oy
Sisällöntuotanto: Orion Oyj ja Miltton Oy